REGULAMIN PROGRAMU PARTNERSKIEGO

  1. Postanowienia ogólne
    1. Regulamin może być w każdej chwili edytowany. Ostatnia aktualizacja: 15 stycznia 2025
    2. Podmiot dołączający do programu partnerskiego automatycznie akceptuje poniższy regulamin. 
    3. Złamanie regulaminu może skutkować wydaleniem z programu partnerskiego. Wszystkie decyzje są analizowane i podejmowane indywidualnie. 
    4. Program partnerski ma stanowić swego rodzaju „community” na Polskiej amatorskiej scenie, więc prosimy o pełne zachowanie kultury i profesjonalizmu. 
    5. Na ten moment współpracujemy jedynie z drużynami, organizacjami e-sportowymi lub organizatorami turniejów e-Sportowych. Nie współpracujemy i nie zamierzamy w niedalekiej przyszłości współpracować z pojedynczymi jednostkami jak np. gracz Counter-Strike 2 czy Fortnite. Mimo wszystko dziękujemy za zainteresowanie.
    6. Dołączenie do programu partnerskiego jest darmowe.
    7. Nie oferujemy żadnego wsparcia finansowego za dołączenie do naszego programu. 
    8. Program polega na wymianie bazy fanów pomiędzy partnerami. 
  2. Warunki nawiązania współpracy
    1. Podmiot chcący nawiązać współpracę musi spełnić kilka warunków.
      1. Jeden wymóg jest wymagany, reszta jest opcjonalna:
        • facebook 
          1. logo na bannerze, w widocznym miejscu
          2. oznaczanie we wszystkich postach
          3. logo w grafikach, w widocznym miejscu
        • x.com
          1. logo na bannerze, w widocznym miejscu
          2. oznaczanie we wszystkich tweetach
          3. logo w grafikach, we wszystkich tweetach
          4. oznaczenie naszego profilu x.com w bio
      2. Warunkiem dołączenia do programu partnerskiego jest również udostępnianie minimum 1 artykułu miesięcznie oraz postów/artykułów rekrutacyjnych. 
      3. Nie wymagamy minimalnej ilości polubień, obserwujących. 
      4. Projekt/organizacja musi być prowadzony/a w sposób rzetelny oraz przede wszystkim profesjonalny. 
      5. Warunki mogą być negocjowane przez podmiot, ubiegający się o dołączenie do programu partnerskiego.
  3. Oferta
    1. Artykuł o nawiązaniu współpracy, prezentujący dokonania oraz osobowość partnera. Pojawia się do 24 godzin od spełnienia warunków.
    2. Minimum 1 artykuł miesięcznie w przypadku aktywności na social-mediach. 
    3. Logo z odnośnikami do mediów społecznościowych w zakładce Partnerzy.
    4. „Profil Drużynowy” dostępny pod logotypem w zakładce Partnerzy opisujący osiągnięcia oraz aktualne składy drużyny.
    5. Discord, dzięki któremu posiadasz łatwy i szybki kontakt do redaktorów. 
      1. Jeśli partnerstwo trwa więcej niż 3 miesiące, twój projekt będzie brany pod uwagę w plebiscycie na drużynę lub turniej roku.
    6. Oferta może być negocjowana przez podmiot, ubiegający się o dołączenie do programu partnerskiego.
    7. Podmiot, będący w programie partnerskim ma również dostęp do artykułu na żądanie. Wystarczy, wtedy zrobić ticket na serwerze discord oraz napisać informacje do artykułu, a artykuł pojawi się do 48 godzin, jeśli zostanie zatwierdzony przez redakcję.
  4. Zerwanie współpracy
    1. Partner może zerwać współpracę w każdej chwili, bez podawania przyczyny. 
    2. W przypadku, gdy partner przestanie przestrzegać warunków współpracy, możemy zerwać współpracę w trybie natychmiastowym.
    3. Zastrzegamy sobie prawo do zerwania współpracy w przypadku, gdy partner nie jest aktywny przez minimum 30 dni na swoich mediach społecznościowych.
    4. Zastrzegamy sobie prawo do zerwania współpracy w przypadku, gdy partner nie spełnia wymogu: 2. warunki nawiązywania współpracy, podpunkt 2: 
      • Warunkiem dołączenia do programu partnerskiego jest również udostępnianie minimum 1 artykułu miesięcznie oraz postów/artykułów rekrutacyjnych. 
    5. Zastrzegamy sobie prawo do zerwania współpracy w przypadku działania na szkodę naszego wizerunku w mediach społecznościowych. 
    6. Zastrzegamy sobie prawo do zerwania współpracy w przypadku szkalowania, obrażania, udostępniania prywatnych danych bez zgody przez zarząd/właścicieli/menadżerów naszych partnerów. 
    7. Zastrzegamy sobie prawo do zerwania współpracy w przypadku używania nieswoich logotypów, nawet tych, które są na darmowej licencji. 
    8. Zastrzegamy sobie prawo do zerwania współpracy w przypadku nieelokwentnych, toksycznych oraz szkalujących wypowiedzi osób związanych z zarządem organizacji w kierunku nas, innych partnerów czy innych projektów, niekoniecznie będących w programie partnerskim. 
    9. Zastrzegamy sobie prawo do zerwania współpracy w przypadku słabego kontaktu z zarządem; brak odpisywania na wiadomości różnymi drogami kontaktu powyżej 30 dni może skutkować zerwaniem współpracy.
  5. Udostępnienie artykułów/postów rekrutacyjnych
    1. Każdy partner ma obowiązek udostępnić minimum 1 artykuł miesięcznie dot. swojego podmiotu. Ma na to czas do końca miesiąca. Na kanale discord czat-partnerów, pojawia się co miesiąc wiadomość, które dokładnie artykuły trzeba udostępnić
    2. Artykuł można udostępnić na kilka sposóbów:
      • retweet przez partnera
      • retweet przez osobę zarządzającą/gracza/menadżera (zaliczane jest tylko wtedy, gdy osoba udostępniająca posiada minimum 50% liczby obserwujących partnera)
      • udostępnienie postu na facebook’u 
      • link do artykułu w poście/tweecie, w tym przypadku prosimy o powiadomienie redaktora na czacie partnerów lub w prywatnej wiadomości.
    3. Udostępnianie postów rekrutacyjnych
      1. W przypadku braku spełnienia tego podpunktu nie będą wyciągane żadne konsekwencje, ale udostępnianie tego typu artykułów nam pomaga. Przez takie działania otrzymacie swoje artykuły szybciej i będą zawierały więcej informacji, bowiem im więcej zaangażowanych osób do pomocy tym większa jakość.
  6. Artykuły
    1. Pojawiają się codziennie w 4 przedziałach czasowych: 10:00, 13:00, 16:00, 19:00. 
    2. Aktualizacja rankingu pojawia się co piątek, zazwyczaj o 10:00.
    3. Artykuł pojawia się maksymalnie do 48 godzin po wrzuceniu interesującego posta/tweeta.
    4. Artykuły mogą być edytowane tylko wtedy, gdy redaktor popełni w nim błąd. 
    5. Nie można usunąć artykułu na życzenie podmiotu, chyba że wprowadza on w błąd.
    6. Prosimy zgłaszać błędy w artykułach od razu pod tweetem lub w wiadomości prywatnej do redaktora, lub poprzez ticket.
    7. Artykuły nie muszą przedstawiać partnera w dobrym świetle. Mamy tutaj na myśli artykuły, które np. krytykują ostatnią formę.
    8. Artykuły pojawiające się na naszej stronie to zazwyczaj: wywiady, podsumowanie udziału w danym turnieju lub danym etapie turnieju, zmiany w składach, ogłoszenie upadłości, transfery, nowe projekty, rebranding i wiele więcej.
  7. Ranking Polskiego Podziemia
    1. Ranking jest tworzony w 100% przez naszego partnera – UNDERGROUND CS2.
    2. Jeśli chcesz zapisać swoją drużynę do rankingu, skorzystaj z discorda naszego partnera – https://discord.gg/VD4cpNrtmb
    3. Superiongg.pl pełni jedynie funkcję rozpowszechniania rankingu oraz ich aktualizacji. Zasady, drużyny uczestniczące zostały oprowadzone przez UNDERGROUND CS2. 
  8. Zyski z tworzenia strony
    1. Pieniądze zebrane z naszej zrzutki będą przeznaczane na rozwój strony jak np. opłacenie hostingu, domen, premia dla redaktorów. Pula nagród w Superion Cup i wiele więcej. Nigdy nie weźmiemy pieniędzy ze zrzutki „do swojej kieszeni”, a wydatki zysków ze zrzutki będą klarownie przedstawione w podsumowaniu miesiąca/pop-upach.

DZIĘKUJEMY ZA WSPARCIE!

Dziękujemy za wpłaty:
grudzień: Kamil Żelewski - 100 PLN | Firewolf Clan 100 PLN | Hevind Esports 30 PLN | ta1nz 37 PLN

Wyżej wymienione datki zostaną przeznaczone na opłatę hostingu (320/800 zł).

https://zrzutka.pl/fexmmc